شوریده

مینویسم

شوریده

مینویسم

شوریده

سالبه جزئیه ای هستم ،
اندکی لمعه هم خوانده ایم
مقداری هم درس فلسفه.

مسافر بین الحرمین ؛ مشهد و قم
______________
------------
رجعت دوباره ای به وبلاگ


شاید دغدغه های دانستن
با کمی چاشنی تمدّن اسلامی .

هرچند اینجا هرگز محل خوبی برای انتشار اندیشه ها و تفلسف نخواهد بود...

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
نویسندگان
پیوندها

شور کربلا

شنبه, ۱۰ آبان ۱۳۹۳، ۰۱:۱۴ ب.ظ

یه خواهشی دارم ازت ارباب

 یه آرزو کـــــرده منو بی تاب

مثل تموم شد شهدا یک بار

میـــون روضــه ها منو دریاب

_______________________________________________

 

 

دوست دارم که با عــــــــــــــــــــزت

شهید شم مثل هـــــمــــــــــــت

_______________________________________

 

شب هفتم محرم 93

 

حاج مهدی سلحشور


 

 

عنوان: حاج مهدی سلحشور
حجم: 4.83 مگابایت

نظرات  (۱)

خیلی وبلاگ عالی و خوبی داری لذت بردم واقعا من هم البته یه وب دارم که متاسفانه کسی به من سر نمی زنه و تنهام دوست داری بیا نیامدی هم اشکال نداره بازم ممنون موفق باشی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی