شوریده

مینویسم

شوریده

مینویسم

شوریده

سالبه جزئیه ای هستم ،
اندکی لمعه هم خوانده ایم
مقداری هم درس فلسفه.

مسافر بین الحرمین ؛ مشهد و قم
______________
------------
رجعت دوباره ای به وبلاگ


شاید دغدغه های دانستن
با کمی چاشنی تمدّن اسلامی .

هرچند اینجا هرگز محل خوبی برای انتشار اندیشه ها و تفلسف نخواهد بود...

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
نویسندگان
پیوندها

ای صبا

چهارشنبه, ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۷:۵۷ ق.ظ

ای صـــبا شــانه ای از زلف فــــلانی به من آر

مست و بی تاب غمم ، جام شرابی به من آر


از غــریبـی و غـــم روی مــهش پـــیر شـــدیم

یـــعنی از کـــوی رفــیقــان پـــیامـی بـه من آر


از کـــمند حـــاجب آن یــــــــــــار به بیداری ما

یـــا ز بـــــی خوابـــی دلـــدار نشانی به من آر



مرتضی - مشهد مقدس - 93/02/16


  • مرتضی هستم

تصویر

دل نوشته

شعر

شعر شخصی

نظرات  (۴)

صبا گو آن امیر کاروان را مراعاتی کند این ناتوان را
پاسخ:
به به ...

که ره دور است و باریک است و تاریک

به دوشم می کشم بار گران را


دستی بنشان بر سر این زلف غریب است
  روی بنما بر  طرف  ما  که جمیل  است
احسنت ان شا الله بتونی قوی تر کار کنی....یاعلی(ع)

پاسخ:
احسنت ؛ خدا حفظتون کنه ان شاءالله.
یاعلی
حرف نداشت
خدا یک زنی هم به من آر
پاسخ:
سلام علکیم...

احسنت ...
  • طراحی فروشگاه اینترنتی
  • خیلی خوب و عالی بود

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی