شوریده

مینویسم

شوریده

مینویسم

شوریده

سالبه جزئیه ای هستم ،
اندکی لمعه هم خوانده ایم
مقداری هم درس فلسفه.

مسافر بین الحرمین ؛ مشهد و قم
______________
------------
رجعت دوباره ای به وبلاگ


شاید دغدغه های دانستن
با کمی چاشنی تمدّن اسلامی .

هرچند اینجا هرگز محل خوبی برای انتشار اندیشه ها و تفلسف نخواهد بود...

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
نویسندگان
پیوندها

جهادی

يكشنبه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۲، ۱۰:۰۶ ب.ظ

به نام خداوند یکتا


      حلال کنید مرا ، از دوستانم میخواهم که اگر نیامدم برایم حلالیت بگیرند.

      

         

جاده های کرمان ، کپر های آفتاب خورده ی مناطق محروم اما مردمان با صفایش را دوست دارم.

    مدت زیادی بود که دوست داشتم یک جهادی به کرمان بروم ؛ شکر خدا که حاصل شد.


 


کربلا که قسمتمان نشد ، به کرمان می رویم اما به عشق کربلا


کربلا کربلا ، ما داریم می آییم.



یازهرا(س) ، ایام شهادت شماست ؛ سال جدید در راه ...

در این اردو شهادت  را به ما عیدی بده.


****

یاعلی



نظرات  (۲)

سلام علیکم برادر عزیز آقا مرتضی
خیلی ممنون که لینک کردید به قول علامه :
آن کس که ز کوی آشنائیست
                       داند که متاع ما کجائیست
به روی چشمم حتما لینک میکنم من در مورد وبلاگ شما اطلاع رسانی می کنم شما هم همینطور.
یا علی
پاسخ:
سلام علیکم
ممنون حاجی ، سلامت باشی

یاعلی
بی وفاااااااااااااااااا
پاسخ:
سلام علیکم
آنان که خاک را به یک نظر کیمیا کنند ... آیا شود نظری هم به ما کنند ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی