شوریده

مینویسم

شوریده

مینویسم

شوریده

سالبه جزئیه ای هستم ،
اندکی لمعه هم خوانده ایم
مقداری هم درس فلسفه.

مسافر بین الحرمین ؛ مشهد و قم
______________
------------
رجعت دوباره ای به وبلاگ


شاید دغدغه های دانستن
با کمی چاشنی تمدّن اسلامی .

هرچند اینجا هرگز محل خوبی برای انتشار اندیشه ها و تفلسف نخواهد بود...

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
نویسندگان
پیوندها

خسته ام ...

شنبه, ۲۸ تیر ۱۳۹۳، ۱۱:۲۱ ب.ظ

سیدی


آقا جان پیمانه ی تحملم پر شده ...

 

دیگر از اینهمه توهین ها خسته شده ام ...

 

از این همه سکوت ...

 

از این که باید به ولایت توهین کنند ، اما چون مصلحت نیست من نباید درشتی کنم...

 

از این که بعضی هر طور میخواهند ... و هر کار میخواهند می کنند ... اما نباید نهی از منکر کنم ...

 

از این که با توهین به عقاید و دین و مذهب و تفکرات ما روشنفکر هستند ...

 

امـــــا همین که من  حرف دین میزنم یا دفاع میکنم ؛ میشوم متحجر و بی سواد و عقب مانده ...

 

بی خیال آقا جان ؛ من خــــدا را دارم ...

 

 

نظرات  (۷)

  • امیررضا توسلی
  • بیخیــــال برادر سخت نگیر :)
    پاسخ:
    آره امیر جان ، بی خیال ؛ اما نمیشه ...

    یاعلی
    کی گفته نهی از منکر نکن؟؟؟

    پاسخ:
    کسی نگفته ...
    سلام خوشحال شدم از حضورتون تو وبلاگم .
    پاسخ:
    سلام علیکم
    جواب نظر را ندادید.
    یاعلی

    هیچوقت نفهمیدم که چرا درست همان کسی که فکر میکنی باهمه فرق داره یک روز مثل همه تنهات میزاره!

    مرتضی جان سلام علیکم
    با مطلب«نظر آیت الله مجتهدی تهرانی درباره علامه حسن زاده آملی» در خدمتیم.
    ویدئوی منتشر شده در این مطلب در پاسخ به شبهاتی است
    که سایتهای مخالف فلسفه و عرفان ، در دیدار جنجال برانگیز ایشان با آیت الله صافی مطرح کرده بودند.
    ما را از نظراتتان محروم نفرمایید.
    التماس دعا
  • ... خادم الزهرا
  • سلام

    ازچشمش افتاده ام
    میدانم...
    اما
    هنوز
    آقایی در قنوت هایش میگوید :
    ربنا شیعتنا منا...
    انشالله روزی در سپاه آقایمان انتقام میگیریم هم انتقام مردم مظلوم و هم انتقام سیلی مادر ...
    -------
    با مطلب جدید بروزیم / منتظر حضور و نظرتان هستیم
    ------------
    یا علی
    نه  میشه بی خیال شد و نه میشه با خیال شد!
    مثل استخوان در گلوءه...
    پاسخ:
    نه میتونم براش این بحثه را بازش کنم 
    نه ...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی