شوریده

مینویسم

شوریده

مینویسم

شوریده

سالبه جزئیه ای هستم ،
اندکی لمعه هم خوانده ایم
مقداری هم درس فلسفه.

مسافر بین الحرمین ؛ مشهد و قم
______________
------------
رجعت دوباره ای به وبلاگ


شاید دغدغه های دانستن
با کمی چاشنی تمدّن اسلامی .

هرچند اینجا هرگز محل خوبی برای انتشار اندیشه ها و تفلسف نخواهد بود...

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
نویسندگان
پیوندها

علماء

سه شنبه, ۲۱ مرداد ۱۳۹۳، ۰۹:۰۲ ق.ظ

بسم الله...

هفته قبل دماوند ، خدمت آیت الله جوادی(حفظه الله) رسیدیم...


چندشب قبل هم علامه مصباح(حفظه الله) در حرم امام رضا(ع)...


دو روز قبل هم استاد رمضانی ...



خدا آخر واین هفته را بخیر بگردان ...

  • مرتضی هستم

نظرات  (۴)

تو عکس اولی نیستی که
پاسخ:
سلام علیکم 
دیگه نشد بگیریم ...

سلام....
از خودت چی داری پسر؟؟؟!!!!!
دیدار علما که فضیلت نیست!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ارادت عزیز...
سر بزن! به روزم!
یاعلی
التماس دعااااااااااا
پاسخ:
سلام علیکم ...

فقیر الی الله هستیم ...

به قول شاعر ، چون میسر نیست من را کام او ؛ عشقبازی میکنم با نــــــــــــــــام او ... آره دادا...

دیدم به روزری ، عکست هم جالب بود.

چرا برای دعا التماس میکنی؟؟؟؟؟؟
یاعلی
خب برای اینکه اخر هفته ت خالی نباشه من اومدم مشهرتضی نیستم عکسمو بذارب انصافا 

پاسخ:
سلامممممممممممممممممم علیکم ...
آقا مرتضی سلام علیکم
با مطلب"میسیونر پرتغالی و مخالفت با فلسفه و عرفان!!"
در خدمتیم.
ما را از نظریاتتان محروم نفرمایید.
التماس دعا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی