شوریده

مینویسم

شوریده

مینویسم

شوریده

سالبه جزئیه ای هستم ،
اندکی لمعه هم خوانده ایم
مقداری هم درس فلسفه.

مسافر بین الحرمین ؛ مشهد و قم
______________
------------
رجعت دوباره ای به وبلاگ


شاید دغدغه های دانستن
با کمی چاشنی تمدّن اسلامی .

هرچند اینجا هرگز محل خوبی برای انتشار اندیشه ها و تفلسف نخواهد بود...

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
نویسندگان
پیوندها

مجنونم ...

سه شنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۳، ۰۶:۴۷ ب.ظ

عمریست که بی خود ز دو پیمانه شدم

بی عشــــق تو مجنونم و دیــوانه شدم


عــمریست که در هـــــوای تو میــسوزم

با رفـــــتن تو قریـــــن مــــیخــــانه شدم


بی یاور و بی هــم نفس و مغـــمومـــیم

از جـــام بــلا جــانی و جـــانـــانه شـدم

 


مرتضی

مشهد مقدس - 93/3/6 


 

  • مرتضی هستم

تصویر

دل نوشته

شعر

شعر شخصی

نظرات  (۱)

مرتضی جان سلام علیکم
جزاک الله خیرا
شعر گرم و شور انگیزی بود.
البته بعضی جاها به لحاظ وزنی به اصلاح نیاز داره!
ضمنا با مطلب«دلیل سکوتهای بلند آیت الله بهجت حین درس خارج!»
در خدمتیم.
ما را از نظراتتان محروم نفرمایید.
التماس دعا
پاسخ:
سلام علیکم
ممنون ؛ البته به قول حضرت علامه :
الهی !عاشق را با شعر و شاعری و سجع و قافیه پردازی و الفاظ بازی چه کار ...

یاعلی.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی